بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام، از ویژه گی های بسیجی است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام، از ویژه گی های بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت هفته بسیج، مراسمی از سوی امام جماعت، بسیج و هیات امنای مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک مدرس ورامین، با حضور و سخنرانی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

در این‌مراسم ابتدا حجت‌الاسلام پیرنیا امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان( ع) ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دکتر نوش‌آبادی، گزارشی از مسائل فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرک مدرس را ارئه داد و سپس تعدادی از اهالی، انتظارات و مطالبات خود را مطرح کردند.

دکتر حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، با تبریک هفته بسیج و بیان خدمات ارزنده بسیج در بخش های مختلف، راز ماندگاری بسیج را بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام دانست و بر حضور هوشمندانه و خردمندانه بسیج در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات عدیده‌ی مردم و ضرورت توجه دولت و مسئولان در حل آنها، شان مسئولان را در نظام جمهوری اسلامی به خدمت گزاری به مردم و تلاش برای رفع آلام آنان دانست.

نوش آبادی با بیان پیگیری های انجام شده در خصوص اقدامات عمرانی، اظهار امیدواری کرد به زودی با اجرای پروژه زیر گذر راه آهن و افتتاح خط مترو و استقرار ایستگاه در شهرک مدرس، یکی از مطالبات به حق مردم دیار پانزده خرداد، محق شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سپس از طرح توسعه‌ی مسجد بزرگ شهرک مدرس و فرهنگسرای نیه تمام این شهرک، بازدید و از نزدیک درجریان مسائل آن قرار گرفت.

کد خبر 1120797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha