مرمت و بازسازی منازل مسکونی نیازمندان توسط خادمین مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز

به همت خادمین وتلاشگران مجموعه مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز،از ابتدای امسال ۵ منزل مسکونی تحت پوشش این مرکزتعمیر شد.

«مهرداد عالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به فعالیت های گسترده خادمین مرکز نیکوکاری یاشیل یول در بخش های مختلف حمایتی ازخانواده های نیازمندان،اظهار کرد: امسال،۵ واحد مسکونی از منازل خانواده های تحت پوشش به همت خادمین این مرکز مرمت و بازسازی شد.

مدیر مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز گفت: در اندیشه دینی کمک به نیازمندان، درماندگان و گرفتاران عرصه‌ای است که هر فردی اذن ورود به آن ندارد مگر آنکه خداوند توفیق آن را نصیب فرد کند. از این روست که امام حسین (ع) در یک روایت فرمود: «اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم؛بدانید که نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی بر شماست؛ پس،از این نعمت‌ها خسته نشوید که هرآینه به‌سوی دیگران سوق یابد.» از این جهت وقتی خداوند توفیق یاری‌رسانی به نیازمندان را نصیب هر فردی می‌کند، باید شب و روز شکر کند که او را واسطه این کار قرار داده و برای خدمتگزاری به همنوعان پسندیده است.

عالی با بیان اینکه نیکوکاری و خدمت به هم نوع، یکی از صفات عالی و ارزشمند انسانی است؛افزود: در همین راستا و براساس وظیفه انسانی و شرعی  و خدمت کریمانه و خیرخواهانه،به همت خادمین زحمت کش مرکز نیکوکاری،۵ منزل مسکونی از منازل محرومین و نیازمندان  تحت پوشش در طول امسال،مرمت و بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش تعمیر خانه‌های نیازمندان در طول امسال بیش از ۷۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: این تعمیرات شامل ایزوگام، تعمیرات داخلی، سفت کاری، نقاشی و... است.

مدیر مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از محبت و زحمات خادمین مرکز و خیرین محترم، خاطرنشان کرد:در چنین وضعیتی همه باید با همدلی به کمک نیازمندان بشتابیم و بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کنیم.

کد خبر 1120939

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha