رونمایی از محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با عنوان «آراز و آیناز» موسسه رهپویان قرآن

محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی اسلامی با عنوان «آراز و آیناز»،حاصل زحمات موسسه رهپویان قرآن و عترت یاس تبریز و گروه جهادی این مجموعه با حضور مسئوولین کشوری و لشگری در سالن همایش شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تهران، رونمایی شد.

«فرید حسن پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از رونمایی و جشن امضا از محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی اسلامی با عنوان «آراز و آیناز» در سالن همایش سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» سازمان بسیج تهران با حضور مسئوولین کشوری و لشگری و با حضور خبرنگاران و رسانه خبر داد.

مسئول قرارگاه جهادی رهپویان یاس تبریز گفت: فرهنگ، به عنوان  شناسنامه  یک ملت  است  و هویت فرهنگی، به عنوان سند تاریخی تلاش‌ها  و خلاقیت‌ها، افتخارات و در مجموع  فراز و فرودهای  افتخارآمیز  یا عبرت‌آموز گذشته و حال یک ملت محسوب می‌شود.

حسن پور با بیان اینکه  آنچه که هر جامعه را از جوامع دیگر تمیز می‌دهد، خصوصیاتی است که  شناسنامه‌ فرهنگی آن جامعه  به حساب می‌آید؛افزود:طی مراسمی و با حضور «سردار پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران و از فرماندهان اسبق سپاه عاشورا،رئیس سازمان بسیج اصناف،رئیس اتحادیه کشوری نوشت افزار،هیأت رئیسه اتاق اصناف،کانون پرورش فکری کودکان،مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی ایران نوشت، مدیرکل رصد فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها در سالن همایش شهید سردار سلیمانی سازمان بسیج تهران از محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی اسلامی «آراز و آیناز» رونمایی شد.

وی با اشاره به این مطلب که باید شاهد حضور نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در بازار باشیم، اظهار داشت: اسمی که برای این محصول‌های جدید انتخاب شده «آراز و آیناز» است و همه کارهای پروژه درتبریز و توسط موسسه رهپویان قرآن و عترت یاس و بخشی از محصولات در کارگاه جهادی این موسسه تولید شده است.

مسئول قرارگاه جهادی رهپویان یاس تبریز ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از تلاشگران در این مجموعه،خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم از خواهرانی که عضو گروه تحقیقاتی و طراحی و تولید پروژه بودن تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1121790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha