تشکیل ۲۷ تعاونی جدید در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ تعاونی جدید در خراسان جنوبی جهت اشتغال زایی برای ۴۶۸ نفر در بخش های خدمات، تولیدی توزیعی، کشاورزی، صنعتی و غیره تشکیل شده است.

«غلامرضا اشرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: یکی از بخش هایی که می تواند به رشد اقتصادی کشور بسیار کمک کند بخش تعاونی ها است که نیاز دارد تا بیش از گذشته به آن توجه شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: تعاونی ها در تمامی نقاط به خصوص مناطق روستایی و مرزی خراسان جنوبی توانسته اند کارآفرینی و اشتغال ایجاد کنند و مانع از مهاجرت به شهرها شوند چرا که در این استان ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی بسیار خوبی وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۹۸۲ تعاونی فعال وجود دارد، افزود: در این تعاونی ها برای ۹ هزار و ۶۹۴ نفر در بخش های مختلف از جمله صنعتی، عمرانی، خدمات، کشاورزی، فرش، مسکن، معدنی و حمل و نقل ایجاد شده است.

 

اشرفی با اشاره به تعداد تعاونی های ایجاد شده امسال گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ تعاونی جدید در خراسان جنوبی جهت اشتغال زایی برای ۴۶۸ نفر در بخش های خدمات، تولیدی توزیعی، کشاورزی، صنعتی و غیره تشکیل شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: امیدواریم امسال شاهد افزایش راه اندازی تعاونی های جدید در خراسان جنوبی جهت توسعه و پیشرفت تمامی مناطق این خطه در تمامی بخش های اقتصادی باشیم.

کد خبر 1120975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha