تجلیل از نوجوانان فعال مسجدی در سه شنبه های تکریم شهرستان اسد آباد

شریفی گفت: تجلیل از نوجوانان فعال در مسجد ، قاریان و موذنان کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (عج) در طرح ملی سه شنبه های تکریم شهرستان اسد آباد انجام شد.

«سعید شریفی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در طرح سه شنبه های تکریم قاریان، موذنان مسجد و کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان اسد آباد افزود: تجلیل از موذنان و قاریان مسجد و کانون به صورت حضوری برگزار شده و مابین اقامه نماز مغرب و عشاء از این  جوانان فعال فرهنگی تجلیل شدند.


وی ابراز کرد: این طرح ملی فرصتی را فراهم کرده تا نخبگان، فعالان فرهنگی، قرآنی، ورزشی، خانواده های معظم شهدا و مادران موفق که در جوار مسجد زندگی می کنند، شناسایی شده و به نمازگزاران معرفی شوند.


شریفی اظهار کرد: هدف ما نیز این است که با اجرای این طرح بتوانیم نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کرده و الگوهای برتر در زمینه های مختلف همچون علمی، فرهنگی، قرآنی و غیره را به آنها معرفی کنیم.

 

وی بیان کرد: سه شنبه های تکریم گامی موثر در زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت و معرفی بزرگان و مفاخر است.

 

 وی با اظهار خرسندی از فراهم شدن زمینه ای برای معرفی نخبگان مسجدی به جامعه در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم عنوان کرد: در نظر داریم طرح ملی سه شنبه های تکریم را همچنان ادامه دهیم تا از طریق معرفی نخبگان مسجدی بتوانیم برای نوجوانان و جوانان الگوسازی کنیم.

 

 

 

کد خبر 1121854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha