حوزه‌های علمیه دژ اصلی انقلاب هستند

آیت‌الله فرحانی با بیان اينکه حوزه‌های علمیه به عنوان دژ اصلی انقلاب محسوب می‌شوند گفت: امروز حوزه‌های علمیه در صحنه‌ها و بحران‌های مختلف کار جهادی انجام می‌دهند و به مردم کشورمان کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله عبدالکریم فرحانی» امروز (سه شنبه ۹ آذر) در جلسه درس اخلاق و نشست بصیرتی که به میزبانی حوزه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد، ضمن اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه اظهار کرد: مقام معظم رهبری نگاهی عمیق و تمدنی به موضوعات و مسائل مختلف دارند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: فیلسوفان تاریخ و تمدن اعتقاد دارند از جهت اینکه اسلام گسترش پیدا کرده، استثنائی‌ترین دین در گسترش کمی در مدت زمان کوتاه است.

 

وی با اشاره به اینکه فکر امام خمینی (ره) تمدنی بود و تولید علم و تربیت انسان را انجام داد اذعان کرد: ما هنوز خیلی از عقاید فکری و اصولی امام راحل و رهبر انقلاب را در حوزه‌های علمیه ترویج نداده‌ایم.

 

آیت‌الله فرحانی با تاکید بر لزوم توجه طلاب به مطالبات رهبر معظم انقلاب از آنها تصریح کرد: مقام معظم رهبری به طلاب توصیه و سفارش کرده‌اند که درس خواندن را جدی بگیرند و تسلط خود را بر مبانی حوزه‌های علمیه بالا ببرند تا بتوانند در جریان انقلاب اثرگذار باشند.

 

وی با بیان اينکه حوزه‌های علمیه به عنوان دژ اصلی انقلاب محسوب می‌شوند خاطر نشان کرد: امروز حوزه‌های علمیه در صحنه‌ها و بحران‌های مختلف کار جهادی انجام می‌دهند و به مردم کشورمان کمک می‌کنند.

 

کد خبر 1121982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha