۱۲ پروژه آموزشی و پرورشی در ناحیه یک مراحل تکمیلی خود را طی می کنند

خاتم پور با بیان اینکه ۱۲ پروژه آموزشی و پرورشی در دست اقدام در این ناحیه مراحل تکمیلی خود را طی می کنند، گفت:تنها ۱۰ درصد همکاران شاغل در مدارس دولتی ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش مشهد را آقایان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید رضا خاتم پور» در جلسه شورای اداری با بیان اینکه حدود ۱۰۵ هزار دانش آموز بر اساس آمار سامانه سیدا در ۲۵۸ مدرسه دولتی و ۱۳۷ مدرسه غیردولتی این ناحیه آموزش و پرورش شهر مشهد مشغول تحصیل هستند گفت: سه هزار و ۴۶۳ همکار رسمی، آزمایشی و پیمانی و و یک هزار و ۱۶۶ نیروی خرید خدمات آموزشی در این ناحیه مشغول فعالیت هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد همکاران شاغل در مدارس دولتی ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش مشهد را آقایان تشکیل می دهند گفت: بیش از ۹۲ درصد همکاران و حدود ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در این ناحیه در مقابله با بیماری کرونا واکسینه شده اند.

 

خاتم پور با بیان اینکه نرم بالای دانش آموزان حاضر در کلاس های درسی یکی از چالش های اساسی آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد به شمار می رود گفت: امسال حدود ۶۱ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در این ناحیه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول تحصیل هستند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار و ۳۵۰ دانش آموز اتباع خارجی در مدارس این ناحیه آموزش و پرورش مشغول تحصیل هستند، گفت: در مجموع ناحیه یک آموزش و پرورش مشهد مقدس برای سال تحصیلی جاری با افزایش حدود هفت هزار نفری تعداد دانش آموزان رو به رو بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد با بیان اینکه ۱۲ پروژه آموزشی و پرورشی در دست اقدام در این ناحیه مراحل تکمیلی خود را طی می کنند، تصریح کرد: تامین زمین جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در ناحیه یک آموزش و پرورش مشهد مقدس با توجه به حضور پر رنگ خیرین نیک اندیش در این ناحیه می‌تواند بخشی از نیازها را در حوزه فضاهای آموزش و پرورش مرتفع سازد.

کد خبر 1122054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha