بهسازی و نوسازی شبکه های برق در روستاهای صعب العبور

سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان شیروان گفت: بهسازی و نوسازی شبکه های برق در روستاهای صعب العبور در دستور کار قرار گرفته است.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: برای اجرای طرح بهارستان که به منظور نوسازی و اصلاح شبکه در روستاها انجام می شود، بهسازی و نوسازی شبکه در هشت روستای صعب العبور و دارای حریم های فشار متوسط و فشار ضعیف و جابجایی ترانسفورماتور را در دستور کار قرار دادیم و تا پایان سال اقدامات لازم در این روستاها انجام خواهد شد.

 

سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: پیاده سازی طرح بهارستان برای هشت روستای واقع در مناطق صعب العبور شیروان، تعویض چراغ های روشنایی برخی معابر شهری با چراغ های LED و برق رسانی به چند شهرک روستایی از برخی اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

 

ربانی عنوان کرد: در این مدت کوتاه، مجوزهای خوبی برای انجام اقدامات لازم و زیربنایی در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان شیروان صورت گرفته که مجوزهایی برای 5s خودروهای عملیاتی، مجوز تامین برق تعدادی از شهرک های روستایی، مجوز نصب تعدادی چراغ های LED برخی از آن هاست.

 

وی به برگزاری مطلوب بزرگ ترین مانور شمال شرق کشور که به منظور سنجش میزان آمادگی مولدین برق اضطراری مراکز مهم، حیاتی و حساس استان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: این مانور به لحاظ تامین مناسب لجستیک، منابع انسانی مجرب با صرف هزار نفر ساعت به خوبی برگزار شد و به برکت آن توانستیم مجوزهای مناسبی برای شهرستان اخذ کنیم.

 

 

 

کد خبر 1122228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha