تاکیدات رهبر انقلاب در حوزه مسائل فرهنگی باید بصورت کامل مورد توجه باشد

استاندار کردستان گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه مسائل فرهنگی باید بصورت کامل مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که با حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم جلسات این شورا باید بصورت منظم برگزار شود و دستور کارهای مشخص و عملیاتی داشته باشد تا شاهد تاثیر آن را در جامعه باشیم.

 

وی با بیان اینکه تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه مسائل فرهنگی باید بصورت کامل مورد توجه قرار گیرد، گفت: این میزان از دغدغه در بخش فرهنگ، رسالت و وظیفه دستگاهها و متولیان فرهنگی را سنگین‌تر می‌کند.

 

 

استاندار کردستان با بیان اینکه همه باید به وظیفه و مسئولیت خود در حوزه فرهنگ عمل کنند، اضافه کرد: من نیز به عنوان نایب رئیس و عضو شورای فرهنگ عمومی هر نوع حمایت پشتیبانی از برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی را به عمل خواهیم آورد.

 

قرآن و مسجد دو سرمایه بزرگ مسلمانان است

 

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از قرآن و مساجد بعنوان دو سرمایه بزرگ نام برد و اظهار کرد: دشمن این دو سرمایه بزرگ مسلمانان را مورد هدف قرار داده اشت.

 

 


ماموستا فایق رستمی تصریح کرد: قرآن کریم همه فرهنگ‌ها را در خود جای داده و مساجد نیز زمینه‌ساز اخوت و یکدلی بین مسلمانان هستند.

 

 


وی قرآن، محبت رسول خدا، کعبه، محبت اهل بیت رسول خدا(ص) و اخلاق و اسلام پنج مولفه مهم اسلام است، اضافه کرد: این مولفه‌ها سعادت بشریت را به همراه دارد.

 

کد خبر 1122562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha