تولید آثار هنری با محوریت مقابله با آسیب های اجتماعی با همت حوزه هنری استان البرز

مهرابی با اشاره به برپایی پویش رسانه ای ناکوک گفت: حوزه هنری استان البرز محوریت راهبردی خود را تولید آثار رسانه ای با محوریت آثار ارزشی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد مهرابی» طی نشست صمیمانه با نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی که پنجشنبه ۱۱ آذر در حوزه هنری استان البرز برگزار شد گفت: حوزه هنری استان البرز محوریت راهبردی خود را تولید آثار رسانه ای با محوریت آثار ارزشی قرار داده است. 

 

رییس حوزه هنری استان البرز افزود: پویش رسانه ای ناکوک با هدف پاسخگویی و رفع آسیب های اجتماعی با هدف فرهنگ سازی، امیدبخشی و دوری از سیاه نمایی اجرا شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به استعدادهای فرهنگی استان بیان کرد: رفع معضلات و مشکلات مرتبط با آسیب های اجتماعی با تولید های رسانه ای در نظر گرفته شده است. 

 

مهرابی اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی مالی و اعتباری از تولیدات و آثار حوزه هنری از طرف مسئولان و نهادهای مختلف می تواند بستر کارآمدی از تحقق هدف مقابله با آسیب های اجتماعی تلقی شود.

 

رییس حوزه هنری استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز با توجه به مهاجرپذیری و قومیت های مختلف نیازمند تولیدات رسانه ای مطلوب با هدف پاسخگویی به مشکلات و‌ آسیب های اجتماعی است.

 


 

کد خبر 1122788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha