حضور ۱۷۸ نفر از قرآن آموزان چهارمحال و بختیاری در مسابقات مدهامتان

مظاهری از حضور ۱۷۸ قرآن آموز در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند همچنان تا پایان آذرماه جاری در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان نسبت به دوره های قبل افزایش یافته است و علت این حضور گسترده برگزاری با کیفیت این مسابقات در سطح استانی و کشوری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کمی متفاوت تر از گذشته برگزار می‌شود گفت: امسال بخش جلسات سنتی قرآن کریم مساجد با هدف استعدادیابی به عنوان یک رشته اصلی به این مسابقات افزوده شده و کودکان زیر هفت سال نیز می توانند در این بخش شرکت کنند.

 

وی به رشته نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از رشته های چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد و گفت: امسال در پانزدهمین دوره از این مسابقات رشته نقاشی در ذیل رواق هنرهای تجسمی قرار دارد.

 

مظاهری هدف از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان را شناسایی استعدادهای برتر قرآنی سطح استان چهارمحال و بختیاری و حضور حداکثری آن ها در مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام کرد.

 

وی از حضور ۱۷۸ قرآن آموز در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند همچنان تا پایان آذرماه جاری در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب که فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می شود.

 

کد خبر 1123078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha