ششمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم جنوب کرمانی برگزار شد

عصر امروز ۱۳ آذر ماه ششمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم جنوب کرمان شهید پرویز بامری در گلزار شهدای شهر زهکلوت برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۳ آذر ماه ششمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم جنوب کرمان شهید پرویز بامری در گلزار شهدای شهر زهکلوت برگزار شد.
 

حجت الاسلام «حمید براهویی» در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهدای مقاومت، گفت: روح شهید سلیمانی روح مقاومت و ایستادگی را در دنیا پمپاژ کرده و هر جوان و کودکی حرکت در مسیر شهادت حاج قاسم را از خدا طلب می کند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در نیروی دریایی سپاه هرمزگان افزود: هر کس بر محبت حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) بمیرد مانند شهید است و رمز و راز جلب این محبت که قرآن برای ما مشخص کرده همانا زندگی موحدانه است یعنی سعی، تلاش و تمام زندگی ما برای خدا باشد.


وی با اشاره به برخی از ویژگی های شهدا، خاطرنشان کرد: شهدا از گناه دوری کرده و از شیطان درون خود فراری بودند تا به خدا رسیدند.


حجت الاسلام براهویی ابراز کرد: شهدا اهل تزویر و ریا نبودند بلکه اهل معامله با خدا بودند و به همین دلیل در پیش مردم عزیز و محبوب شدند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در نیروی دریایی سپاه هرمزگان اظهار کرد: امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران با قایق های کوچک ناوهای تا بن دندان مسلح آمریکا را ذلیل و خوار کرده و این به وجود خون شهدا، پایداری مردم و رهنموهای رهبری است.


وی در خاتمه ضمن توصیه به زوج های جوان، تصریح کرد: زندگی خود را شهدایی کرده و از گلزار شهدا آغاز کنید و کتاب خاطرات همسر شهید سیاهکالی مدافع حرم را حتما مطالعه کنید.

 

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان سپاه، جمعی ازندگی مسئولین شهرستان رودبار جنوب و شهر زهکلوت، از خانواده معظم شهید بامری تجلیل شد.

کد خبر 1123332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha