ساخت درب باب المهدی (عج)  مایه عزت، شرافت و برکت برای کهگیلویه و بویراحمد است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ساختن درب باب المهدی (عج) در استان را مایه عزت، شرافت و برکت برای استان دانست و از مردم و مسئولان خواست در زمینه ساخت آن مشارکت لازم را داشته باشند.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: یکی از توفیقاتی که نصیب مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد شده، مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، ائمه اطهار و حرمین عسکریین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: این کار یک فرصت بوده که توفیق الهی را قدر بدانیم و باید همه مردم و مسئولان پای کار بیایند و با توانمندی و روحیاتی که دارند، در این زمینه مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه درب باب المهدی (عج) باید در مدت یک سال ساخته و برای نصب به سامرا منتقل شود، ادامه داد: اگر هر یک از افراد در حد توان در این زمینه هزینه کند، اجر آن در پیشگاه خداوند و ائمه اطهار (ع) محفوظ خواهد بود، چون بهشت به برکت انبیا و اولیای الهی خلق شده و ذخیره اخروی است.

آیت الله حسینی ساختن درب باب المهدی (عج) در استان را مایه عزت، شرافت و برکت برای استان دانست و از مردم و مسئولان خواست در زمینه ساخت آن مشارکت لازم را داشته باشند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: درب حرمین عسکریین (ع) ساعت ۱۴ امروز از جلوی تیپ ۴۸ فتح با رژه خودرویی به شهر یاسوج منتقل و سپس با پیاده روی مردمی، درب در کارگاهی که در جوار دارالقرآن کریم تدارک دیده شده برای تکمیل منتقل می شود.

وی گفت: مردم خیر و ولایت مدار می توانند نذورات خود را برای تکمیل این درب به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند و امیدواریم این وظیفه به نحو مطلوب و شایسته به سرانجام برسد.

کد خبر 1123839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha