تلاش شد سنگ های سیاه در چشم فرهنگ و هنر برداشته شود

سهرابی گفت: تلاش شد با همراهی و همکاری همکاران صبور، مسئولین استانی به ارتقا فرهنگ و هنر گام برداریم و سنگ های سیاه در چشم فرهنگ و هنر برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 17 آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که با حضور معاون امور مجلس و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، ضمن بزرگداشت شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامت و 15 هزار شهید گلگون کفن استان فارس، گفت: از آن روز که شرافت بندگی فرهنگ و هنر را یافتم برای جز ارتقا فرهنگ و هنر گام برنداشتم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه دیار فارس یادگار زندگی نیاکان ماست، افزود: این دیار با چلچراغ نور حضرت احمد بن موسی (ع) روشن و به سومین حرم اهل بیت (ع) نام گذاری شده است، این دیار خسته از بداخلاقی ها و بی توجهی هاست.

دبیر سابق شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که تلاش شد تا سیمای فرهنگ و هنر در فارس روشن شود، اظهار کرد: تلاش شد با همراهی و همکاری همکاران صبور، مسئولین استانی به ارتقا فرهنگ و هنر گام برداریم و سنگ های سیاه در چشم فرهنگ و هنر برداریم.

وی با اشاره به اینکه در سیل و کرونا شاهد بودیم که افرادی فرهنگ سترگ مردم این دیار به نمایش گذاشتند و به همدلی پرداختند، تاکید کرد: امیداست بیش از پیش شاهد تعالی فرهنگ این دیار را در ظل عنایت امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.

کد خبر 1124689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha