رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل معرفی شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان طی حکمی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان «حسن قیصری» به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

 

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل در خصوص برنامه های آتی این اداره گفت: حفظ حقوق موقوفه و اماکن مذهبی با در نظر گرفتن مصلحت وقف، اصلی‌ترین هدف فعالیت اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل است.

 

حسن قیصری تصریح کرد:  تکریم ارباب رجوع و مدیریت و سیاستگذاری در راستای تعامل با دستگاه های اجرایی را هم در دستور کار داریم و بازدید های میدانی از موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل به منظور آشنایی بیشتر با موقوفات در روزهای آتی انجام خواهد شد.

 


رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل رفع ابهامات و پرهیز اقدامات سلیقه‌ای در خصوص موقوفات شهرستان آران و بیدگل را از دیگر برنامه‌های خود در شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد و گفت:  یکسان سازی و هم سو کردن فعالیت ادارات اجرایی و فرهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه هم از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره است.


قیصری با بیان اینکه عمده مراجعات به اداره اوقاف شهرستان آران و بیدگل پیگیری کمیسیون‌های املاک است، افزود: در این زمینه تفاهم‌هایی در شهرستان انجام می‌شود اما باید نسبت به اخذ و تنفیذ مجوزها برای اجرای این طرح‌ها از رئیس سازمان اوقاف تلاش کنیم چرا که بسیاری از طرح‌ها در این شهرستان با این مشکل مواجه شده است./

کد خبر 1124706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha