۷۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تأمین برق شهرک ها مصوب شد

سرپرست توزیع برق شیروان گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تأمین برق شهرک های شیروان مصوب شد.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: برای عملیات برق رسانی به شهرک‌های شیروان، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با پیگیری های صورت گرفته تمام اعتبارات از محل سازمانی انجام خواهد شد و با اتمام آن، ۱۵۰ خانوار روستایی مشتمل بر بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

 

سرپرست توزیع برق شیروان عنوان کرد: مجوز تامین برق شهرک های قولانلو، شرکانلو، کلاته جعفری و خیر آباد از توابع بخش سرحد و قوشخانه در این شهرستان اخذ شد.

 

ربانی خاطرنشان کرد: این تعداد شهرک ها به دلیل نوساز بودن و اینکه اعتبارات آن تاکنون اختصاص نیافته بود از برق محرم بودند که عملیات برق رسانی به این مناطق تا پایان ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

 

ربانی از بازدید میدانی از مجموعه ۵s مدیریت و انبار شهرستان شیروان خبر داد و اضافه کرد: در بازدید از این مجموعه برخی مشکلات ریز و درشت وجود داشت که برای رفع برخی از آن ها در نخستین اقدام؛ درخواست ۵s برای خودروهای عملیاتی در دستور کار قرار گرفت و مجوز برای چهار دستگاه خودرو (بالانس، تعمیرات شبکه، بازرسی ویژه، و رزرو اتفاقات) اخذ شد.

 

سرپرست توزیع برق شیروان اضافه کرد: مجموع مشترکان برق در شیروان ۶۴ هزار نفر هستند که از این تعداد ۴۴ هزار مشترک شهری و ۲۰ هزار مشترک روستایی اند.

 

 

کد خبر 1125006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha