اولویت معاونت زنان اشتغال پایدار خانواده محور است

خزعلی از راه اندازی سامانه ۱۰۱ اشتغال زنان خبر داد و گفت: اولویت معاونت زنان اشتغال پایدار و خانواده محور زنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «انسیه  خزعلی» امروز(۱۸آذر) در نشست هم اندیشی با زنان شهر اشتربنان و فعالین مشاغل خانگی در موسسه یاس کبود اظهار داشت: اشتغال پایدار خانواده محور به عنوان مهم‌ترین برنامه و اولویت معاونت زنان و خانواده است.

 

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: امیدوارم با برنامه ریزی های معاونت در بخش اشتغال، آسیب های اجتماعی، توانمند سازی، آسیب زدایی و... بتوانیم  گام های موثری برای ایجاد اشتغال پایدار خانواده محور برداریم.

 

وی ادامه داد: توانمندی زنان لرستان زبانزد است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این توانمندی جهت دهی و در راستای اقتصاد خانواده و جامعه به منضمه ظهور برسند.

 

خزعلی با تاکید بر تقویت مهارت و توانمندی زنان، بالندگی و شکوفایی این توانمندی ها را مستلزم آموزش و برنامه دانست ک اذعان داشت: معاونت زنان آمادگی دارد تا با توجه به استعداد زنان لرستان در بحث فروش بسترهای لازم  ل جهل بازاریابی و فروش و صادرات آن تضمین کند.

 

وی از راه اندازی سامانه ۱۰۱ در این معاونت خبر داد و بیان کرد: این سامانه  به گونه ای طراحی شده است که هر انسان دارای یک کد خاص است و افراد توانمند کد استان خود را به سامانه ۱۰۱ ارسال وبعد از ارسال موبایل افراد ثبت و با آن تماس گرفته خواهد شد.

 

خزعلی تصریح کرد: بعد از ثبت موبایل همکاران ما در معاونت با پیامک با پیامک زنندگان تماس و بر اساس مهارت نیاز سنجی و پایش صورت می گیرد.

 

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از آمادگی بانک های عامل برای ایجاد اشتغال در خصوص این سامانه خبر داد و اظهار کرد: سه بانک عامل تسهیلات اشتغال را پرداخت خواهد کرد.

 

کد خبر 1125196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha