استاندار گیلان از پروژه های عمرانی و صنعتی لنگرود بازدید کرد

عباسی در سفر امروز خود به لنگرود از سه پروژه مهم بیمارستانی، بندری و صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «اسدالله عباسی» در سفر یکروزه خود به شهرستان لنگرود از سه پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی کومله و بندر چند منظوره چمخاله  و کشتارگاه صنعتی دام دیلم بازدید کرد.

 

بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی کومله ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سال ۹۶ در زمینی به وسعت ۲ هکتار و با زیربنا ۱۲ هزار متر در چهارطبقه در حال احداث است.


بندر چند منظوره چمخاله با مساحت ۱۷ هکتار هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  که عملیات قابل اجرای پروژه شامل احداث ۲ پست اسکله، محوطه سازی، انبار، ساختمان اداری، ساختمان خدماتی، آتش نشانی و موج شکن است.

 

مبلغ هزینه شده برای ابن پروژه تاکنون ۴۰ میلیارد تومان است که ۱۱۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است.

 

تملک زمین، محصور کردن زمین، احداث یک پست اسکله شناور ۴۰ متری، تجهیز کارگاه، احداث پل و آغاز احداث موج شکن توسط شرکت زیرساخت ها و تکمیل مجتمع پذیرایی و سازه های لازم در حال احداث از جمله عملیات انجام شده این پروژه است که با تکمیل، حداقل برای ۲۰۰ نفر شغل ایجاد می شود. تامین مصالح از جمله مشکلات این پروژه است.

 

گفتنی است، دیدار با خانواده  شهید سید ابراهیم مهدوی در بالا پاپکیاده، دیدار چهره به چهره با اهالی منطقه بالاپاپکیاده، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود، شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر لنگرود و تجلیل از کادر درمان بیمارستان سردار شهید حسین پور از دیگر برنامه های سفر استاندار گیلان به لنگرود است.

کد خبر 1125293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha