احیای صنایع راکد لرستان از برنامه های سفر هیئت دولت است

عبدالملکی با اشاره به اینکه صنایع زیادی در استان لرستان تعطیل و یا نیمه تعطیل شده است، افزود: احیای این صنایع از برنامه های مهم سفر هیئت دولت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حجت الله عبدالملکی» در جمع خبرنگاران در شهرستان دورود، با اشاره به ظرفیت های گسترده استان در حوزه اشتغال، افزود: بهره برداری از این ظرفیت ها بستر رونق اشتغال وتحقق توسعه استان است.

 

وی با بیان اینکه لرستان با پدیده تعطیلی صنایع مواجه است، افزود: احیای صنایع بستر رونق اشتغال در استان و رفع بخش مهمی از مشکل بیکاری است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه احیای صنایع راکد لرستان از برنامه های سفر هیئت دولت است، ادامه داد: تکمیل طرح های نیمه تمام و تزریق اعتبارات برای احیای این طرح های از اهداف سفر رئیس جمهوری در استان لرستان است.

 

وی افزود: در این راستا قبل از سفر مطالعات گسترده ای انجام شده است و مصوبات و طرح هایی به عنوان اولویت مشخص شده است.

 

عبدالملکی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها تعداد قابل ملاحظه ای اشتغال افزایش می یابد و رونق قابل ملاحضه ای در استان ایجاد می شود، گفت: با این سفر هیئت دولت حرکت مناسبی در لرستان آغاز می شود و ان شاء الله در سال های آینده ادامه می یابد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مشکلات استان لرستان بررسی و برای رفع آنها تصمیم گیری جدی  می شود، اظهار کرد: امشب در شورای اداری استان لرستان که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود مسائل و مشکلات لرستان بررسی خواهد شد.

کد خبر 1125314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha