قانون برای جلوگیری از ویلاسازی مهاجران سختگیرانه اجرا شود

عباسی گفت: برای ویلاسازی مهاجرانی که تنها به دنبال خوش نشینی هستند سخت گیری لازم اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «اسدالله عباسی» در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که امروز (جمعه، ۱۹آذر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری ( س) و روز پرستار، گفت: مدیریت جهادی و انقلابی نیاز است تا مشکلات برخی از پروژه ها حل شود و برخی دیگر نیز تنها به سرعت عمل نیازمند است.

 

استاندار گیلان با اشاره به لزوم حل مشکلات مردم روستای پاپکیاده، افزود: مشکل این ۶ روستا که نه به شهر تعلق دارد و نه به روستا باید هر چه سریعتر حل شود.

 

وی با بیان اینکه اکثر پروژه ها در شهرستان های گیلان نیمه تمام است و من وارث این پروژه های نیمه تمام هستم، تصریح کرد: وظیفه ما این است که شبانه روز کار کنیم و حتی روزهای تعطیلات را برخود حرام کردم.

 

عباسی ادامه داد: در حوزه گردشگری تنها صحبت آن شده و هم اکنون تنها ۱۰ درصد از ظرفیت های گردشگری  بهره برداری شده است.

 


وی با اشاره به  ۵۳۹ هزار میلیارد تومان کسری بودجه مربوط به اوراق مشارکت، خاطرنشان کرد: مدیران در صورت انجام ندادن تعهدات مقصر هستند و باید پای کار باشند و کار را به سرانجام رسانده و میزان کیفیت کار را سرعت بخشند.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ما از اقتصاد دریا باید درست استفاده کنیم، اظهار کرد: در این خصوص باید با ارتباط با کشورهای اطراف صادرات را رونق و از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ۶۵ درصد مردم استان شهرنشین و ۳۵ درصد روستایی هستند، اظهار کرد: کسانی که در روستا زندگی می کنند و  درصدد هستند برای فرزند خود مسکن بسازند در خصوص تعییر کاربری آن سخت گیری نشود اما در مقابل باید برای ویلاسازی تا می توانیم سخت بگیریم و برای مهاجرانی که تنها به دنبال خوش نشینی هستند سخت گیری لازم انجام شود.

 


استاندار گیلان با بیان اینکه وظیفه ما این است که همراه باشیم و آنچه مهم است بحث عملی و محتوایی برنامه هاست، خاطرنشان ساخت: طرح جامع بندر چمخاله هر چه سریعتر ارائه و فراخوان برای سرمایه گذار انجام شود و بحث ابریشم نیز باید در لنگرود شکوفا شود.

 

کد خبر 1125326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha