احیای واحدهای صنعتی لازمه حرکت به سمت اشتغال زایی است

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت رونق اشتغال و رفع مشکل بیکاری استان لرستان تأکید کرد و گفت: احیای واحدهای صنعتی لازمه حرکت به سمت اشتغال زایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(19آذر)،در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهارداشت: سفر رئیس جمهور به استان‌ها منشا خیر و برکت است.

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت راه اندازی واحدهای صنعتی غیرفعال و احیای کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل تأکید کرد و گفت: این اقدام امری مهم برای رونق تولید و رشد و توسعه اقتصادی است.

 

وی با بیان اینکه احیای واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل استان سبب رونق اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان می شود، افزود: رفع مشکل بیکاری جوانان برطرف کننده مشکلات فراوانی در دیگر زمینه ها است.

 

ضرورت برخورد جدی با حقوق های نجومی

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه بر ضرورت برخورد جدی با حقوق های نجومی تأکید کرد و گفت: دولت سیزدهم باید به صورت جدی در بحث ساماندهی حقوق بگیران و جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی ورود پیدا کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تنظیم بازار تأکید کرد و بیان داشت: این اقدام نیازمند برنامه ریزی از سوی هیئت دولت و مدیریت صحیح است.

 

خدمات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا قابدر تقدیر است

 

امام جمعه بروجرد با تبریک روز پرستار و تجلیل از مقام شامخ شهدای سلامت، عنوان کرد: خدمات کادر درمان در ۲ سال اخیر در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قابل تقدیر است./9451/

کد خبر 1125395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha