سرپرست جدید بنیاد مسکن نهبندان معرفی شد

طی مراسمی «رضا بصیرانی» به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان معرفی و از خدمات چندین ساله «حسین کلانتری» تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (20 آذر) در مراسم معارفه سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهایی است که بر اساس رسالت و هدفی انقلابی تاسیس و همواره در راستای آرمان های انقلاب گام برداشته است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب مردمند، افزود: همه ارکان نظام از رهبری گرفته تا سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه برخواست و اراده مردم استوار است لذا توجه به مشکلات مردم یک اصل است.

 

بیکی با اشاره به گستردگی و پراکندگی زیاد شهرستان نهبندان، گفت: تاکنون در بخش های مختلف به ویژه بنیاد مسکن اقدامات خوبی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته آمار ساخت و ساز مسکن در نهبندان نشان از توجه ویژه دولت به توسعه این شهرستان بوده است، ادامه داد: از سهمیه ساخت 10 هزار ساخت واحد مسکن؛ هزار و 600 واحد سهمیه اولیه شهرستان در بنیاد مسکن و کمیته امداد بوده است که شرایط پیشرفت خوبی با وجود هزینه ها و محدودیت ها داشته است.

 

فرماندار نهبندان اضافه کرد: نیروی انسانی بنیاد مسکن شهرستان اندک است در صورتی که در 180 روستای شهرستان طرح های بنیاد مسکن اجرا شده، که نیاز به نیروی انسانی در بحث نظارت، بازکشی و بازدید میدانی داشته است.

 

بیکی گفت: اجرای طرح هادی در شهرستان نهبندان محدود است و شهرستان از ظرفیت قیر کمتر استفاده کرده است.

 

وی ادامه داد: مهمترین موضع دولت سیزدهم احداث یک میلیون واحد مسکن در سال است که در شهرستان نهبندان پیگیری های خوبی انجام شد و برای نهضت ملی مسکن و قانون جهش؛ هماهنگی بین دستگاه ها وجود دارد تا تعهد دولت به مردم در زمان مقرر انجام شود تا دغدغه مسکن کاهش یابد.

 

فرماندار نهبندان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از سه هزار و 100 واحد در طرح مسکن محرومین، اقشار کم درآمد و اقدام ملی مسکن انجام شده است.

کد خبر 1125636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha