۷۶ هزار نفر در استان ایلام مورد حمایت امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه ۷۶ هزار نفر در استان ایلام مورد حمایت امداد هستند، گفت: زمینه سازی برای مشارکت بیشتر در کاستن از مشکلات اقتصادی مردم خصوصا در شرایط کرونا در اولویت برنامه های کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «رضا طاهری» روز شنبه در دیدار با فرماندار مهران، اظهار کرد: هم اکنون ۷۶ هزار نفر در استان مورد حمایت امداد هستند که ۲۰ درصد خانوارهای استان را شامل می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه زمینه سازی برای مشارکت بیشتر در کاستن از مشکلات اقتصادی مردم خصوصا در شرایط کرونا در اولویت برنامه های کمیته امداد است، گفت: در زمینه اشتغال از محل تبصره ۱۶ اعتبارات خوبی برای اشتغال نیازمندان در نظر گرفته شده که در این زمینه نیازمند همکاری بانک ها هستیم.

 

طاهری تصریح کرد: با توجه به برنامه ساخت مسکن برای مددجویان توسط کمیته امداد انتظار ما این است زمین مناسب در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.

 

وی گفت: با توجه به مرزی بودن مهران،استفاده از توان افراد خیر و نیکوکار خصوصا زائران عتبات عالیات تلاش امداد این است از این ظرفیت خوب برای کمک به نیازمندان بهره گیری کند.

 

فرماندار مهران یادآور شد: کمیته امداد از تاثیرگذارترین دستگاهها در شهرستان مرزی مهران استف با توجه به اینکه اشتغال و مسکن از ضروری ترین نیازهای مردم است کمیته امداد اقدامات ارزشمندی در این زمینه ها انجام داده است.

 

«مجید کاکی» بیان کرد: تلاش ما این است زمین مناسب برای ساخت مسکن در اختیار کمیته امداد قرار گیرد و مشکل این قشر در این زمینه برطرف شود.

 

وی گفت: وجود میدان‌های نفتی متعدد، مرز تجاری و ترمینال‌های مسافربری، ظرفیت زائران اربعین و سامانه گرمسیری از مهم ترین طرفیت های شهرستان مهران برای توسعه است که می تواند جمعیت مددجویی را به حداقل برساند.

کد خبر 1125764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha