محفل انس با قرآن در کانون «الزهرا (س)» برگزار شد

حضوری گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه های قرآنی همواره مورد تاکید و دارای اهمیت بوده و کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نسبت به آن اهتمام داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این راستا علاوه بر قرائت قرآن به صورت روزانه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا، برنامه های دیگری به صورت خاص ویژه گروه های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از هفته های گذشته نیز ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده که با استقبال بچه های مسجد نیز رو به رو شده است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این برنامه شب گذشته ویژه نوجوانان وجوانان مسجدی برگزار شد که بچه های مسجد به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند.

 

وی تصریح کرد: در این برنامه قاریان مختلف سطح شهرستان به اجرای برنامه می پردازند که قرائت قرآن شب گذشته توسط چند قاری نوجوان مسجدی انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد: این برنامه شنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار و حضور افراد در این محفل قرآنی آزاد است.

کد خبر 1126052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha