کانون انصار الزینب(س) کانون برگزیده پویش «از تبار زينب» شد

کانون انصارالزينب(س) روستای لب دریا آستانه اشرفیه کانون برگزیده پویش کشوری «از تبار زینب» شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف نمایش کارنامه درخشان بچه‌های مسجد همزمان با میلاد حضرت زینب(س) پویش «از تبار زینب» را برگزار کرد تا انعکاسی از فعالیت بچه‌های مسجد در جریان شیوع کرونا از ضدعفونی معابر گرفته تا راه اندازی کارگاه تولید ماسک؛ از حمایت خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تا توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و بسیاری از فعالیت‌های دیگر که در سراسر کشور و در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محقق شد، باشد.

 

این پویش که فراخوانی برای نشر گزارش، عکس و کلیپ از فعالیت‌های کرونایی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بود، روز گذشته برگزیدگان خود را شناخت که در میان برگزیدگان، نام یک کانون از گیلان می‌درخشد.

 

کانون انصار الزینب(س) روستای لب دریا آستانه اشرفیه به همراه دو کانون دیگر از ایلام و سرخس کانون‌های برگزیده پویش از تبار زینب معرفی شدند و ۱۰ کانون نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

 

گفتنی است، کانون انصار الزینب(ص) روستای لب دریا آستانه اشرفیه از کانون‌های فعال گیلان است که سال گذشته در جمع برترین‌های دومین رویداد ملی فهما با عنوان« ایران قوی» قرار گرفت.

 

 


 

کد خبر 1126513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha