ثبت ۹۴ طرح تحقیقاتی با موضوع «کرونا» توسط پژوهشگران جهرمی

رحمانیان گفت: ثبت ۱۱۹ طرح تحقیقاتی با موضوعات مختلف، ثبت ۹۴ طرح تحقیقاتی با موضوع «کرونا»، انتشار ۱۴۶ مقاله در سطح ملی و بین المللی همه از توفیقاتی است که طی مدت یکسال گذشته از سوی پژوهشگران دانشگاه حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (پنجشنبه ۲۵ آذر) به خبرنگاران گفت: در ماه های  اخیر و درگیری اپیدمی کرونا علی رغم تمام مشکلات، تنگناها و بحران شیوع ویروس کرونا، امور پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه، با تلاش پژوهشگران، محققان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و مسئولان، با رشد کیفی و کمی همراه شد.  

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: ثبت ۱۱۹ طرح تحقیقاتی با موضوعات مختلف، ثبت ۹۴ طرح تحقیقاتی با موضوع کرونا، انتشار ۱۴۶ مقاله در سطح ملی و بین المللی همه از توفیقاتی است که طی مدت یکسال گذشته از سوی پژوهشگران دانشگاه حاصل شده است. 

 

وی عنوان کرد: علاوه بر این مهم، افزایش ۲ برابری تعداد مقالات  Q1 (‌۴۲ مقاله)، نسبت به سال گذشته نشان از توانمندی و فعالیت بیش از پیش محققان دانشگاه در عرصه های مختلف تحقیقاتی دارد.

 

رحمانیان همچنین اخذ گواهی ثبت پینت بین المللی از اداره ثبت اختراعات آمریکا و یک گواهی ثبت اختراع ملی از اداره ثبت اختراعات ایران توسط پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، کسب دومین مقام اول پی در پی واحدهای توسعه تحقیقات بالینی در دانشگاه های تیپ سه کشور، انعقاد تفاهم نامه مراکز ثبت بیماری در زمینه تروما و آسیب های نخاعی، کسب دو مدال طلا و برنز در جشنواره نوآوری و اختراعات کرونا، کسب مقام سوم نخستین مسابقه بین المللی opac2021، کسب عنوان گروه برگزیده فیلد پیراپزشکی در مدرسه بهاره مقاله نویسی و .... را از دیگر افتخارات علمی پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی جهرم عنوان کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: دستیابی به چشم‌اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت سیاست‌های دانشگاه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیازمند کار پژوهشی و کارشناسی دقیق و متقن است که با همت و توان مضاعف دانش پژوهان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی و کارکنانی پرتلاش حاصل می شود.

کد خبر 1127584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha