بهره برداری از ۲۲۴ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد در جیرفت 

حسین معروفی گفت: امروز به همت ناحیه مقاومت سپاه جیرفت ۲۲۴ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۵۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۲۵ آذر ماه هم زمان با سفر جانشین بسیج مستضعفین و فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، ۲۲۴ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.

 

«حسین معروفی» در حاشیه بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی در جیرفت، گفت: یکی از موضوعات جدی در دستور کار سپاه، حوزه ارائه خدمات اجتماعی برای مردم، محرومیت زدایی و اشتغالزایی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سپاه و بسیج به عنوان سربازان این امام با تشکیل قرارگاه های مرکزی در کشور، استانی و شهرستانی تمام موضوعات با اولویت های مشخص را رصد کرده و دنبال می کنند.

وی ابراز کرد: با توان سپاه، بسیج و قرارگاه بسیج سازندگی، نهادهای انقلابی، خیرین، واقفین، با مشارکت مردم و گروه های جهادی در بعضی موضوعات با هماهنگی های انجام شده با مسئولین محلی، این اقدامات انجام می شود.

معروفی بیان کرد: امروز به همت ناحیه مقاومت سپاه جیرفت ۲۲۴ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۵۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این پروژه ها شامل ۳۷ باب مسکن مددجویان که با مشارکت کمیته امداد اجرا شده، احداث و تکمیل ۴۲ باب مسکن محرومین که بسیج سازندگی دنبال می کند، افتتاح ۴ پروژه آبرسانی کشاورزی، ۴۷ پروژه اشتغالزایی، ساخت ۷۴ چشمه حمام و سرویس بهداشتی، ۸ پروژه احداث و تکمیل مدرسه، یک پروژه احداث سوله ورزشی و ۱۳ پروژه احداث پایگاه مقاومت بسیج است.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی آب شرب در قالب قرارگاه آبرسانی مرد میدان  به تعداد ۶۳ پروژه به نیت عمر سردار دلها است که در هفته های مختلف همچون هفته مقاومت، دهه فجر، هفته پاسدار و سوم خرداد به بهره برداری می رسند.

معروفی خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که مردم نیاز دارند در کنار آنها با نگاه خادمی و نوکری هستیم و با مشارکت مردم، مسئولین محلی، نهادهای انقلابی، خیرین و واقفین سعی می کنیم که به همین سرعت امور مردم و رفع محرومیت زدایی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که ما دشمن سرسخت آمریکا هستیم، تاکید کرد: آمریکا دشمن سر سخت ملت ایران، انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی، دین ما است و به همان اندازه که دشمن آمریکا هستیم به همان میزان دشمن سرسخت فقر نیز هستیم، این رسالت ما است و برای محرومیت زدایی سر از پا نمی شناسیم.

وی افزود: ما جهاد گونه با مشارکت مردم و در کنار مردم سعی می کنیم که امورات آنها را به فضل الهی انجام دهیم و اگر مردم جهادگونه در حوزه همراهی به بیایند، کارها با سرعت بیشتری پیش می روند.

معروفی با اشاره به در پیش بودن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، عنوان کرد: امسال سالگرد سردار دلها در سراسر کشور با حرکت های جدی تری برگزار می‌شود و در کرمان نیز به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: نگرش ما در اجرای برنامه های سالگرد شهید سلیمانی، مردمی است یعنی همه کارهای اساسی در شهرستان ها انجام می شود.

وی بیان کرد: در شهرهای جیرفت، بم، سیرجان مراسم سالگرد حاج قاسم با سخنرانی سخنرانان ملی برگزار می شود و ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت یادواره برگزار می کنند.

معروفی اظهار کرد: هر استان نذر اطعام دارد و هر استانی یک روز ۶۳ دیگ غذا پخت کرده و در کرمان توزیع می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: از هفته بسیج تا پایان هفته مقاومت ۱۰ هزار ختم قرآن کریم هدیه به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای کرمان می شود.

کد خبر 1127712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha