قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (۲۶  آذر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۹۰۰  هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۸۵ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (۲۶ آذر ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا در  ۲۷  هزار و ۴۲۱ تومان  است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ۳۰ هزار و ۷۵۷ تومان فروخته می‌شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (۲۵ آذر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۹۰۰  هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۸۵ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان معامله می‌شد.

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران (۲۵ آذر ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا در  ۲۷  هزار و ۴۲۱ تومان  است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ۳۰ هزار و ۷۵۷ تومان فروخته می‌شد.

کد خبر 1127849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha