درخشش مهارت آموزان خراسان شمالی در مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و ‌حرفه ای خراسان شمالی گفت: مهارت آموزان این استان با شرکت در رقابت های ملی مهارت، تاکنون به نتایج خوبی دست یافته و خوش درخشیده اند.

«فرج الله راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: مهارت آموزان استان در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت تاکنون یک مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال برنز و دو دیپلم‌ افتخار به دست آورده اند.

 

مدیرکل آموزش فنی و ‌حرفه ای خراسان شمالی افزود: بر اساس نتایج به دست آمده، تاکنون «امیرحسین وحید» در  رشته تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین مدال طلا را از آن خود کرده است، «امین باقرزاده» هم در رشته کاشیکاری دیوار و کف موفق شده مدال نقره را به دست آورد و «ابراهیم انصاری» هم در رشته آجرچینی موفق به کسب مدال برنز شده است.

 

راد، افزود: «مهرداد شیروانی» هم در رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقات شده و «شهاب الدین گریوانی» هم در این رقابت ها عنوان دیپلم افتخار رشته فناوری های وب را به دست آورده است.

 

وی با بیان اینکه امسال ۱۲ نفر از هنرآموزان استان در ۱۰ رشته به مرحله کشوری این رقابت ها اعزام شدند، گفت: این رقابت ها هر سال یک بار برگزار می شود و نوزدهمین دوره از این رقابت ها در سال جاری به علت شرایط شیوع کرونا، در استان های مختلف در حال برگزاری است.

 

مدیرکل آموزش فنی ‌و حرفه ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون سه نفر از مهارت آموزان این استان که در این مسابقات رتبه برتر به دست آورده اند به اردوی آماده سازی رقابت جهانی چین راه یافته‌اند.

 

 

کد خبر 1128149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha