نسخه‌نویسی تامین اجتماعی از اول دی ماه الکترونیکی می‌شود

نجاتی با بیان اینکه از اول دی‌ماه تمامی نسخ تامین اجتماعی در تمام مراکز درمانی، مطب‌ها و بیمارستان‌ها به صورت الکترونیکی نوشته می‌شود گفت: این موضوع به فرمانداری‌های خوزستان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (شنبه ۲۷ آذر) در پایان نشست اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی معاونت درمان تامین اجتماعی خوزستان اظهار کرد: با توجه به تصمیم وزارت بهداشت و دولت مبنی بر انجام نسخه‌نویسی الکترونیکی، بخشی از این کار در ماه‌های گذشته در حوزه درمان انجام شد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: بخش دیگر این کار در حوزه درمان تامین اجتماعی است که غالبا شامل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و از مجموعه کارگران هستند.

 

وی اضافه کرد: دستورالعملی ابلاغ شد که از اول دی‌ماه تمامی نسخ در همه مراکز درمانی، مطب‌ها و بیمارستان‌ها به صورت الکترونیکی نوشته شود و این موضوع به فرمانداری‌های خوزستان ابلاغ شده است.

 

نجاتی تصریح کرد: امروز نیز کارگروهی با حضور روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و مدیریت درمانی تامین اجتماعی تشکیل شد و بحث‌های زیادی در رابطه با زیرساخت‌های این طرح ملی صورت گرفت.

 

وی ابراز کرد: بنا شد دستگاه‌های مربوطه با توجه به فراهم شدن همه زیرساخت‌ها و آماده‌سازی فضای عمومی در دانشگاه‌ها و مطب‌ها، این موضوع را در اول دی‌ماه اجرایی کنند و تمام نسخ به صورت الکترونیکی انجام شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه در این رابطه دریافت هر گونه مسائل مالی هم ممنوع است یاد آور شد: این اقدام اول دی ماه با رعایت تمام زوایای امر انجام و با فراهم ساختن زیرساخت‌ها خدمات مورد نظر به بیماران ارائه می‌شود.

 

کد خبر 1128249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha