برنامه های کانون شهید باکری رودبار جنوب رنگ و بوی فاطمیه گرفت 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه در اولین اقدام با کمک اعضای کانون مسجد فضاسازی و سیاه پوش شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت ایام فاطمیه، گفت: در آستانه فرارسیدن این ایام در اولین اقدام با کمک اعضای کانون مسجد فضاسازی و سیاه پوش شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی بزرگداشت ایام فاطمیه حمایت های مادی و معنوی از گروه های جهادی برای برگزاری مجالس عزاداری و برپایی ایستگاه صلواتی در ۲۰ روستای محروم و دور افتاده جنوب کرمان است.

وی بیان کرد: در همین راستا اقلام فرهنگی و نیز اقلام خوراکی برای تهیه و توزیع غذای نذری در اختیار این گروه ها قرار داده شده است.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی همراه به توزیع نذورات و اقلام فرهنگی در روستای هیرشاه آباد از دیگر برنامه های این ایام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: طرح هر خانه یک پرچم نیز در آستانه ایام فاطمیه اجرا شده و درب منازل اهالی روستا یک پرچم نصب شد.

وی اظهار کرد: همچنین پارچه ها و پرچم های مشکی مزین به نام حضرت زهرا (س) نیز در بین هیئت های مذهبی فعال شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری کمک های مومنانه را بخشی دیگر از برنامه های مناسبتی ایام فاطمیه برشمرد و عنوان کرد: طرح توزیع گوشت قربانی یکی از کمک های مومنانه است که در این راستا یک راس گاو ذبح شده و گوشت های قربانی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز تعداد ۲۰۰ کیسه آرد تهیه شده که در این ایام به کمک بچه مسجدی های گروه جهادی کانون به دست نیازمندان می رسد.

کد خبر 1128524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha