ستاد دهه فجر باید روی نقش شهید سلیمانی در صدور انقلاب اسلامی کار کند

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: انقلاب در بخش های مختلف توانسته صدور پیدا کند و مردانی در صحنه میدان، این انقلاب را به خوبی صادر کرند که یکی از آنها شهید سلیمانی متعلق به همین سرزمین است و این نقش بسیار مهمی است که باید روی آن کار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، چهارشنبه(اول دی ماه) در جلسه ستاد دهه فجر استان با تأکید بر اینکه باید به سه محور توجه داشته باشیم؛ گفت: تجلیل و تکریم از ایثارگری هایی که پیروزی انقلاب را رقم زد؛ اولین محور است؛ ایثارگری هایی چون زندان ها، شکنجه ها، شهادت ها، جانبازی ها.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محور دوم را همت و اراده مردمی دانست که با اعتقاد به اسلام و یک نگاه توحیدی حماسه ای خلق کرد که نمونه آن را در تاریخ نداریم و رهبریِ انقلاب را به عنوان نائب امام زمان وجه مهمی از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

 

وی محور سوم «وجه بیرونی انقلاب اسلامی» هم در زمانی که پیروزی اتفاق و هم در چهار دهه مقاومت، هم فرمی که انقلاب در صدور خود در دنیای امروز داشته را هم مورد تأکید قرار داد و افزود: قدرت های بزرگ ترس از صدور انقلاب دارند.

 

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: انقلاب در بخش های مختلف توانسته صدور پیدا کند و مردانی در صحنه میدان، این انقلاب را به خوبی صادر کرند که یکی از آنها شهید سلیمانی متعلق به همین سرزمین است و این نقش بسیار مهمی است که باید روی آن کار شود.

 

وی ادامه داد: درباره آنچه تا حالا انجام دادیم نیاز به مهندسی دقیق داریم و در این سه مهندسی هوشمند باید برنامه با هدف همخوانی داشته باشد.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تأکید کرد: شاید اگر مواظبت نکنیم و مهندسی نکنیم برنامه ها از کیفیت به کمیت سرازیر شود اما اگر این مهندسی درست اتفاق بیفتد، دغدغه کمیت گرایی و اینکه کیفیت فدای کمیت شود هم از بین می رود.

 

 

کد خبر 1129574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha