رقابت کانون های مساجد گیلان در رویداد ملی فهما پایان یافت

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از پایان رقابت کانون‌‌های مساجد گیلان در سومین رویداد ملی فهما خبرداد و گفت: تمامی اقدامات ستاد در راستای حمایت و پشتیبانی از کانون‌های مساجد با توجه به توانمندی آنان در اجرای برنامه‌های فاخر و ثبت مستندات صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به پایان سومین رویداد ملی فهما به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این طرح با شعار «به توان مردم» از 16 مرداد آغاز و تا 30 آذر ادامه داشت، در راستای توانمندسازی کانون‌های مساجد و شناسایی ظرفیت‌های آنان اجرا شد‌.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این رقابت ملی جهت انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور شب گذشته(30 آذر) پایان یافت افزود: کانون‌های مساجد استان در قالب این طرح مشتمل به سه شبستان، 12 رواق و در 48 عنوان برنامه به رقابت با سایر کانون های مساجد کشور پرداختند و جایگاه شایسته ای را برای گیلان کسب کردند.

 

وی افزود: تمامی اقدامات ستاد در راستای حمایت و پشتیبانی از کانون‌های مساجد با توجه به توانمندی آنان در اجرای برنامه‌های فاخر و ثبت مستندات صورت می‌گیرد.

 

رضوانی نژاد با اشاره به استقبال خوب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از این رقابت ملی اظهار داشت: امسال کانون‌های مساجد گیلان مشارکت خوبی در این طرح ملی داشته و خوش درخشیدند و با توجه به نتایجی که تاکنون در سامانه ثبت شده است بیش از 11  درصد کانون‌های بالای 15 هزار امتیاز کشور از استان گیلان هستند.

 

وی اعلام کرد: استان گیلان علی‌رغم داشتن 3.6 درصد کانون‌های مساجد کشور، از مجموع 727 کانون دارای بالای 10 هزار امتیاز در این رویداد، 74 کانون را به خود اختصاص داده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان ادامه داد: همچنین در بخش رابطین کانون‌ها، نمایندگان برجسته‌ای در 10 جایگاه برتر کشوری داریم.

 

وی ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن داوری و کسب امتیاز در عنوان برنامه‌هایی که در حال بررسی است،بتوانیم امتیاز خود را افزایش داده و جایگاه برتر کشوری را کسب کنیم.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه رویداد ملی فهما گامی در جهت توسعه کیفی کانون‌هاست خاطرنشان ساخت: جذب حداکثری مخاطب به مسجد، فعال سازی فرهنگی محله، حضور مؤثر مخاطب در فضای مجازی و افزایش تولیدات فرهنگی از جمله اهداف طرح ملی فهما است.

کد خبر 1129686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha