اجرای طرح «کلاس‌های تقویتی رایگان» در کانون صالحین آستارا

قهرمانی از برگزاری طرح کلاس‌های تقویتی رایگان به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان در کانون فرهنگی هنری صالحین آستارا خبرداد.

«حسین قهرمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به همدلی اعضای کانون صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان عضو کانون اظهار کرد: در این راستا طرح « کلاس‌های تقویتی درسی رایگان» برای مقاطع دبستان تا سوم راهنمایی دایر شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین امام جعفر صادق(ع) آستارا با بیان اینکه این طرح در دو گروه دختران و پسران با همکاری پایگاه بسیج خواهران و کانون از دهه سوم آبان آغاز شده است افزود: با همکاری مربیان کانونی در این کلاس‌ها که عصرها در کانون برپاست مشکلات درسی دانش‌آموزان مطرح و توسط مربی برطرف می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه مسجد تنها پایگاه عبادت نیست بلکه کارکردهای مختلفی دارد تصریح کرد: هدف ما در مساجد تنها اکتفا کردن به نماز نیست بلکه مساجد سنگر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و گسترش آن است.

 

قهرمانی همچنین از برگزاری کلاس آموزش « سفالگری » در زینبیه این مسجد خبر داد و اعلام کرد: این کلاس‌ها با همکاری میراث فرهنگی و با هدف احیای هنر سفالگری به صورت تئوری و عملی در محل مسجد آغاز شده است.

 

 

 

کد خبر 1129938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha