برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته فاطمی با همت کانون شهید صانعی موفق

حجت الاسلام حسینی گفت: همزمان با ایام فاطمیه با همت کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق مسابقه نقاشی و دلنوشته به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید سجاد حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید صانعی موفق همزمان با ایام فاطمیه مسابقه نقاشی و دلنوشته ویژه  ایام فاطمیه همراه با اهدای جوایز به نفرات برتر  در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صانعی موفق همدان  با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ فاطمی زمینه ساز گسترش و تبلیغ ارزش های دینی است و کانون های مساجد در این زمینه رسالتی خطیر دارند.

 

وی  با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی توسط کانون های فرهنگی و هنری شهید صانعی موفق به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می شود، تصریح کرد: تبیین سیره این بانوی بزرگوار و شناخت ابعاد مختلف شخصیت ایشان در سلسله گفتمان های فاطمی از مهمترین برنامه کانون  در ایام فاطمیه است.

 

وی برگزاری ایستگاه های نقاشی مرتبط با ایام فاطمیه، ایستگاه صلواتی، مسابقه عکس فاطمیه، نمایشگاه های کتاب با موضوع عفاف و حجاب فاطمی، توزیع محصولات فرهنگی، برگزاری دعاهای مخلتف و مداحی و سوگواری را از برنامه های فرهنگی و هنری کانون  شهید صانعی موفق  در ایام فاطمیه دانست.

 

حجت الاسلام حسینی هدف از این نقاشی ها و همچنین برگزاری مسابقه را ترویج شناخت و آگاهی بیشتر از زندگی حضرت زهرا (س) برشمرد و گفت: در طول تاریخ کمتر به این موضوع پرداخته شده و بیشتر به مصائب و شهادت این بانو پرداخت شده و  باید معارف زندگی حضرت زهرا (س) را در قالب معارف فاطمی پیاده کنیم.

 


 

کد خبر 1130417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha