بارش برف در جاده های جیرفت آغاز شد/ محورها باز و تردد روان است

مجتبی رئیسی گفت: جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی جیرفت با وجود بارش برف باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مجتبی رئیسی» با اشاره به آغاز بارش برف در محدوده درب بهشت به سمت هنزا، گفت: راهدران ساردوئیه در مناطق کوهستانی مستقر شدند و از عصر امروز عملیات تیغ زنی محور هم زمان با بارش برف از سمت هنزا به ساردوئیه با گریدر و دستگاهای نمک پاش در حال انجام است لذا تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور در جریان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهداراخانه جبالبارز و ساردوئیه و آماده‌باش راهداران خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری‌ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه‌های شن و نمک‌پاش این اقدام انجام می‌شود.

وی با اشاره به احتمال بارش برف در محور سربیژن _راین و سربیژن _رابر از استقرار گشت‌های راهداری در این محورها خبر داد  گفت:در حال حاظر ۳ تیم راهداری و ۳۰ نفر نیروی راهدار با ماشین آلات راهداری در محورها مستقر هستند تا جاده ای بسته نشود.

رئیسی بیان کرد: لغزندگی محورها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاکن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو  به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان این مطلب که کلیه تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اتخاذ شده است، اظهار کرد: هم اکنون همه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جریان دارد.

وی در خاتمه از مردم و رانندگان درخواست کرد: مشکلات جاده‌ای را با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

کد خبر 1130543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha