امدادرسانی به ۲۴۰ فرد گرفتار در برف

رییس جمعیت هلال احمر بجنورد با بیان اینکه از عصر امروز تاکنون به ۲۴۰ فرد گرفتار در برف امدارسانی شده است، گفت: امدادگران تاکنون به ۸۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده‌اند.

«ابراهیم پرفند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: امدادگران جمعیت هلال احمر از عصر امروز تاکنون به 80 دستگاه خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده و نسبت به رهاسازی آنان اقدام کرده اند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بجنورد با بیان اینکه از عصر امروز تاکنون به ۲۴۰ فرد گرفتار در برف امدارسانی شده است، افزود: با توجه به شدت بارش برف در گردنه بیو، 20 امدادگر در قالب چهار تیم عملیاتی به گردنه بیو در محور بجنورد- شوقان اعزام شده اند.

 

«صادق رمضان زاده» معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی هم گفت: بارش برف از عصر امروز در گردنه های استان آغاز شده است.

 

وی اظهارداشت: اکنون اکیپ های راهداری و هلال احمر و نیز نیروهای پلیس‌راه در محورهای مختلف مستقر هستند و با توجه به شدت بارش برف در گردنه بیو در مسیر بجنورد-شوقان شماری خودرو در برف گرفتار شده است.

 

وی افزود: رانندگان به علت نداشتن زنجیر چرخ دچار مشکل شده اند که امدادگران جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی به آنان هستند.

 

رمضان زاده گفت: به مردم توصیه می شود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت مسافرت از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.

 

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: رانندگان حتما تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

 

کد خبر 1130576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha