رونمایی از ۵ جلد کتاب حوزه ایثار و شهادت در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از رونمایی ۵ جلد کتاب حوزه ایثار و شهادت در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با چهارم دی روز حماسه وایثار شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور آران و بیدگل از ۵ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: کتاب های سرمنزل معشوق، وقتی به هوش آمدم، روزهای سخت انتظار، قصه‌های رفته از یاد و قراری دیگر عناوین کتاب های رونمایی شده در این مراسم است که به قلم رزمندگان و جانبازان نویسنده شهرستان آران و بیدگل حسن کشایی آرانی، عبّاس رئیسی بیدگلی و محمدعلی دهقانی یزدلی تدوین و منتشر شده است.

 

ضابطی با اشاره به اینکه روز چهارم دیماه، روز روایت عشق و ایثار و حماسه آفرینی های مردم شهرستان دارالشهدای آران وبیدگل در آزمون بزرگ حماسه و ایثار است افزود: این روز فرصتی مناسب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت نام های نورانی شهیدان است.

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت روزحماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی غیورمردان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم انقلاب از جمله وظایف همه است تا این میراث گرانقدر فرهنگی و انقلابی را حفظ نموده و به نسل های آینده منتقل کنیم و میراث دار آن رشادت ها باشیم چرا که اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، بسیاری از پیروزی ها حاصل نمی شد.

 

ضابطی گفت: این روز فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهیدان و آرمان های نظام مقدس و تکریم و پاسداشت حماسه آفرینی های شهدا است.

 

مراسم بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل با حضور سردار محمود چهارباغی، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و مدیران ادارات و دستگاه های دولتی و خدماتی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور آران و بیدگل در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

کد خبر 1130909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha