انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای پروژه های شهری زنجان

مرادلو با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه های شهری قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شده است، اضافه کرد: در چند روز آینده اصل و متن قرارداد را برای شهروندان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران بعد از پایان تور خبرنگاران اظهار کرد: نهایی شدن پروژه های شهری از مطالبات عمده شهروندان است.

 


منصور مرادلو با یادآوری اینکه پیگیری پروژه های نیمه کاره جزو وظایف ذاتی شورا به شمار می آید، خاطرنشان کرد: ما از شروع دوره ششم شورا قراردادهای پیمانکاری و سطح پیمانکاران پروژه های شهری را رصد و سعی کرده ایم تا مشکلات مختلف حقوقی و مالی پیش پای اجرای پروژه ها را رفع و رجوع کنیم.

 


به گفته وی، میزان بودجه امسال شهرداری زنجان ۸۲۹ میلیارد تومان است و این وظیفه بر دوش اعضای شورا است که بر بند بند بودجه اشراف و کنترل داشته باشند تا به صورت درست هزینه شود.

 


این مسئول با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه های شهری قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شده است، اضافه کرد: در چند روز آینده اصل و متن قرارداد را برای شهروندان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 


منصور سلطان‌محمدی، سرپرست شهرداری زنجان نیز در این بازدید با بیان اینکه اولویت شهرداری اجرای طرح های مهمی است که برخی از آن ها سال آینده تکمیل می شود، گفت: به غیر از این طرح های ادامه دار، تمرکز روی مطالعات ترافیکی و تسریع در عبور و مرور شهری و احداث باغ ۶.۵ هکتاری هاشمی نژاد از جمله طرح های عمده شهرداری برای سال آینده است.

کد خبر 1130993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha