فعالیت ۱۱۰۰ گروه جهادی در استان ایلام/ خدمت به محرومان کار جهادی می طلبد

سردار شاکرمی با بیان اینکه هزار و صد گروه جهادی در استان فعالیت داشته که نقش مهمی در راستای کمک به مناطق محروم و روستایی استان دارند، گفت: ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی نقطه عطفی برای خدمت به محرومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ستان ایلام در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در این استان که با حضور سردار حزنی برگزار شد ابراز کرد: امروز پایانی بر یک حرکت جهادی است و در واقع در طول زمان و در چند سال گذشته انجام شده است که این امر  با کمک نیروهای جهادی در استان تحقق یافته است.

 

سردار« جمال شاکرمی» ما مفتخریم که امروز توانسته ایم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، در راستای خدمت به محرومان جامعه گام برداریم و  در حوزه های مختلف به مردم خدمت رسانی کنیم، امروز به واسطه کار جهادی، تلاش مضاعف و خلق یک حماسه دیگر، واحدهای مسکونی مددجویان تحویل این عزیزان می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ساخت ۶۳۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و تحویل آنان به این عزیزان در نقاط مختلف محروم و روستایی استان، اظهار کرد: فاز جدید ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد نیز از امروز در فاز اول به تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در سطح استان آغاز می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ستان ایلام با بیان اینکه دو قرارگاه جهادی در سطح استان در مرکز استان و شهرستان دره شهر فعالیت دارند، افزود: هزار و صد گروه جهادی در استان فعالیت دارند که نقش مهمی در راستای کمک به مناطق محروم و روستایی استان و بهره گیری از ظرفیت آنها برای ساخت واحد‌های مسکونی داشته و دارند.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای استان ایلام نیز برکات بسیار زیادی در راستای ارائه خدمت به مردم استان داشت، یادآور شد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا ۳۰۰ جهیزیه نوعروسان برای زوج های جوان نیازمند استان تامین و توزیع شده است که کار جهادی بود که به نام و یاد شهدا این امر محقق شد.

 

وی بیان کرد: آبرسانی به روستاها و تامین آب کشاورزی، تامین و توزیع نوشت افزار، تبلت در بین دانش آموزان، ساخت ابنیه، توزیع غذای گرم با کیفیت، اعزام گروه های پزشکی، تجهیز سیستم گرمایش و سرمایش زندان مرکزی جدید ایلام، حضور اقشار  مختلف بسیج متخصص در مناطق محروم، اشتغال آفرینی، بسته های معیشتی و خدمات متنوع دیگر در راستای کنگره شهدا و به نام شهیدان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ستان ایلام  ابراز کرد: سپاه در کنار ساخت مسکن محرومان کمیته امداد، ۱۰۱ باب مسکن سیل زدگان بخش ماژین دره شهر برای مددجویان بهزیستی و نیازمندان نیز احداث کرده است.

 

سردار شاکرمی یادآور شد: ما جزو استان هایی بودیم که توانستیم واحدهای مسکونی را در موعد مقرر تحویل بدهیم و در این راستا هیچ ریالی از خانوادهای مددجو دریافت نشد و امروز  مراسم تحویل ۶۳۱ واحد مسکونی به مددجویان استان برگزار شده است و همچنین گردان امام حسین(ع) نیز در راستای ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی دیگر نیز اقدامات لازم را انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه ما آمادگی ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان استان را داریم، گفت: انتظار می رود مسئولان ارشد استان نسبت به رفع مشکلات محرومان اهتمام ویژه ای داشته و در کنار طرح های کلان پروژه های کوچک نظیر ساخت مسکن محرومان، آبرسانی روستاها، ساخت مسجد روستایی و اینگونه طرح ها را نیز پیگیری کنند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ستان ایلام  با اشاره به اینکه یکی از خدمات مهم به محرومان همین ساخت مسکن  برای این عزیزان بوده است، افزود: در مجموع برای ۴۰۹ واحد مسکونی ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، برای ۲۲ واحد مسکونی در فاز دوم ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، برای مسکن سیل زدگان هم ۱۰۱ واحد مسکونی ساخته و تحویل داده شده و همچنین یک هزار و ۱۰ واحد نیز تعمیر و بازسازی شده است.

 

 

کد خبر 1131301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha