برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه در کانون فرهنگی و هنری  مصباح ملایر

امیری گفت: یک دوره آموزشی کمک های اولیه در کانون مصباح ملایر با همکاری هلال احمر و پایگاه بسیج برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387  مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

 

مدیر کانون  فرهنگی و هنری مصباح ملایر با بیان اینکه در حال حاضر این کانون یکی از کانون های پویا و فعال در سطح شهرستان ملایر است که هیچ گاه فعالیت های آن تعطیل نشده افزود: در ایام کرونا نیز فعالیتهای این کانون در حوزه های فرهنگی و دینی در فضای مجازی دنبال شده است.

 

 امیری با بیان اینکه در حال حاضر نیست کلاس‌های قرآن به صورت غیر حضوری در این کانون برگزار می‌شود گفت: این کلاس‌ها به صورت مجازی شامل کلاس های روخوانی و روانخوانی بوده و زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی ملایر است.

 وی با بیان اینکه مربی این کلاس ها نیز مسئول کانون است گفت:  در حال حاضر ۲۴ نفر افراد زیر 14 سال در این کلاس ها حضور دارند.

 

وی همچنین از برگزاری کلاس تزریقات به همت بسیج و همکاری کانون هلال احمر خبر داد وتصریح کرد:  این دوره‌ شامل تزریق سرم و آموزش های امدادی و.. است که  به صورت یک  دوره سه روزه برگزار می‌شود.

 امیری بیان کرد:در حال حاضر بیش از ده نفر برای حضور در این دوره آموزشی ثبت‌نام کردند و به زودی این کلاس ها برای اعضای کانون برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه نماهنگ به مناسبت ایام فاطمیه  و خاطره یلدا به همت گروه قرآن کانون مصباح اشاره کرد و گفت:این برنامه به مناسبت ایام فاطمیه با عنوان یلدای فاطمی  از خاطرات پدر بزرگ و مادربزرگ ها است که برگزیدگان جوایزی داده می‌شود.

کد خبر 1131381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha