تمدید مهلت ارسال  آثار به پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در سیستان و بلوچستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ارسال آثار به پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در استان از ۸ تا ۲۴ دیماه تمدید شد.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور،مهلت ارسال  آثار به پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در استان از ۸ تا ۲۴ دیماه تمدید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد:  تمدید ارسال به پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰  سال انجام شد.

 

پودینه گفت: علاقمندان برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سامانه بچه های مسجدبه نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند و فیلم ضبط شده را در این سامانه بارگذاری کنند.

 

وی افزود:ارسال که تا۳۰ آذرماهبه سامانه بچه های مساجد ارسال شده بود از سوی هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

گفتنی است مدهامتان کوچکترین آیه قرآن مجید که در سوره الرحمن آمده است و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مسابقات قرآنی را به این عنوان مدهامتان نامگذاری کرده اس

کد خبر 1132353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha