کمیته امداد در دهه های انقلاب خدمات موثری به مردم ارائه کرده است

طباطبایی با بیان اینکه هیچ عبادتی بهتر از خدمت به شیعه نیست؛ گفت: کمیته امداد امام خمینی در دهه های مختلف انقلاب خدمات خوبی به ملت ارائه داده است و امیدواریم مدیر جدید تاثیر گذار و مورد بهره برداری خوب مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدهادی طباطبایی» پنج شنبه (9 دی) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی که در زائرسرای کرامت مشهد برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)؛ حماسه ۹ دی و روز بصیرت را روز پیوند مردم با امت دانست و افزود: ما نباید جایگاه و پایگاه امت اسلامی خود را فراموش کنیم.


معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در مقاطع مختلف بصیرت و دید درست خود را نشان دادند؛ گفت: در توقیع امام زمان به مباحثی پرداخته شده است و ملت ما این توقیع را به عمل رساندند و حکومتی بر مبنای ولایت فقیه تشکیل دادند و در ادامه پایداری خود را در تثبیت انقلاب در نهم دی نشان دادند.


وی افزود: ما باید خود را خادم و نوکر ملت بدانیم و فرصت ها را غنیمت بشماریم به ویژه در جاهایی که محرومین بیشتری وجود دارند؛ همچنین ما در جایگاه مسئولیتی که بر عهده داریم باید قدر و ارزش این نعمت و جایگاه خود را بدانیم و در مقابل مسولیت بزرگ خود پاسخگو باشیم چرا که فردای قیامت مورد مواخذه قرار خواهیم گرفت.

 

طباطبایی با بیان اینکه هیچ عبادتی بهتر از خدمت به شیعه نیست؛ گفت: کمیته امداد امام خمینی در دهه های انقلاب خدمات خوبی به ملت ارائه داده است و امیدواریم مدیر جدید تاثیر گذار و مورد بهره برداری خوب مردم قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: ما به عنوان نهاد حکومتی که دغدغه خدمت به مردم دارد، هر جا نیاز باشد آماده خدمت گذاری هستیم.

کد خبر 1132579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha