داشتن بصیرت و تبعیت از رهبری راه مقابله با دسیسه های دشمنان است

حجت الاسلام لرستانی، با اشاره به اینکه توطئه های دشمن علیه نظام و انقلاب تمام نشدنی است، گفت: داشتن بصیرت و تبعیت از رهبری راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی لرستانی»، امروز(9دی)، در مراسم گرا میداشت 9دی در شهر شاپورآباد اظهارداشت: برای مقابله با جریانات فتنه مهم ترین شرط و مساله داشتن بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل است، چراکه  این روز روز غلبه جنود الهی و جنود شیطان بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز  تصریح کرد: حماسه نهم دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس مردم  در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب، نسبت به مقدسات در روزعاشورای حسینی بود.

 

وی عنوان کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به فتنه گران و لبیک گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود.

 

حجت الاسلام لرستانی گفت: مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

 

وی اظهارداشت: شهید سلیمانی به همراه یاران با وفایش وجوانان انقلابی، عرصه را بر زورگویان عالم تنگ کرد بدلیل اینکه مکتب حاج‌قاسم‌سلیمانی ضامن امنیت، استقلال و صیانت از جایگاه ولی فقیه و حکومت اسلامی می باشد ولی مکتب فتنه‌گران غرب گرایی و عامل بی ثباتی و توهین به مقدسات بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی لرستانی در پایان خاطرنشان کرد: با داشتن بصیرت سیاسی و تبعیت آگاهانه از مقام وحیانی ولایت و مرجعیت دینی  می توان در مقابل دسیسه های متعدد دشمنان قسم خورده ایستادگی کرد و خود را از انحرافات روزگار نجات داد.

کد خبر 1132639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha