اعتبارات طرح آبرسانی غدیر در چارچوب سفر رئیس جمهور تامین شده است

خلیلیان گفت: خوشبختانه اعتبارات طرح آبرسانی غدیر در چارچوب سفر رئیس جمهور تأمین شده است و این طرح طبق زمان‌بندی، قبل از تابستان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «صادق خلیلیان» امروز (شنبه ۱۱ دی) در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر شهرستان اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه آبرسانی غدیر قرار بود تا ۲۵ سال آینده ۲۴ مترمکعب بر ثانیه آب برای استان خوزستان تامین کند و ۵۲ درصد جمعیت استان را پوشش دهد اما خوشبختانه در چارچوب مصوبات سفر رئیس جمهور و طی سه الی چهار ماهی که از این سفر گذشته، به نحوی کار پیش رفته که ما قبل از تابستان سال آینده شاهد تأمین آب ۲۰ مترمکعب بر ثانیه خواهیم بود.

 

استاندار خوزستان افزود: مسیری که باید ۲۵ سال طی می‌شد، ظرف مدت حدود ۸ الی ۹ ماه در چارچوب اقدامات این دولت به بهره‌برداری می‌رسد که این به عنوان یکی از اقدامات بزرگ به حساب می‌آید.

 

وی اذعان کرد: خوشبختانه اعتبارات طرح آبرسانی غدیر در چارچوب سفر رئیس جمهور تأمین شده است و این طرح طبق زمان‌بندی، قبل از تابستان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

در ادامه این بازدید، «فرهاد ایزدجو» رئیس سازمان آب و برق خوزستان گزارش و توضیحاتی در رابطه با طرح آبرسانی غدیر ارائه داد.

 

کد خبر 1133119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha