شهدای سلامت آغازگر دوره جدیدی از ادبیات دفاع و حماسه کشور هستند

سردار ادیبی شهدای سلامت را آغازگر دوره جدیدی از ادبیات دفاع و حماسه کشور دانست و گفت: سفر به سرزمین‌ های نور می‌تواند راه ما را روشن کند و این امریست که باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار نادر ادیبی» ظهر امروز (شنبه ۱۱ دی) در جمع مراسم افتتاح اردوهای کاروان های راهیان نور هلال احمر که در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد، با بیان اینکه تمام رفتارهای ما در راستای خدمت رسانی به مردم و دردمندان، الگو گرفته از روحیه رزمندگان دفاع مقدس است اظهار کرد: جوانان نیز با حضور در مکان هایی مانند شلمچه و دهلاویه از دانشگاه شهیدان استفاده خواهند کرد.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به آغاز سفرهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: شلمچه سندی بر فداکاری های رزمندگانی است که برای آرامش و امنیت ما از جان خود گذشتند و بسیاری از جوان هایی که در دفاع مقدس شهید شدند عضو جمعیت هلال احمر بودند.

 

وی با بیان اینکه شهدای سلامت آغازگر دوره جدیدی از ادبیات دفاع و حماسه کشور هستند اضافه کرد: سفر به سرزمین‌های نور می‌تواند راه ما را روشن کند و این امریست که باید تداوم داشته باشد.

 

سردار ادیبی تصریح کرد: یاد و خاطره فداکاری‌ های رزمندگان هشت سال دفاع و حماسه، در سرزمین مقدس شلمچه را نباید فراموش کنیم چرا که این شهدا برای آرامش و امنیت ما از جان خود گذشتند.

 

وی با اشاره به اینکه ما باید قدردان شهدا باشیم خاطر نشان کرد: تبعیت از مسیر نورانی شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم به پاسداشت خون آنان انجام دهیم.

 

در ادامه نیز «پیرحسین کولیوند» در این آئین عنوان کرد: خدمت‌ رسانی به مردم و دردمندان الگو گرفته از سیره ائمه اطهار (ع) و رزمندگان دفاع مقدس است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر کشور یاد آور شد: نقش و جایگاه جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس باید برای اعضای کارون‌های راهیان نور روایت شود.

 

کد خبر 1133226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha