اشخاصی از مسیحیان، یهودی ها و کمونیست ها پس از شهادت حاج قاسم به مجمع حامیان مقاومت پیوستند

حجت الاسلام براتی گفت: بعد از شهادت حاج قاسم مسیحیان، یهودی ها و کمونیست ها هم به ما اضافه و جمعیت جهانی حامیان مقاومت را شکل داد که رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همایش «شهید قدس، قهرمان مقاومت» از سری برنامه های دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شنبه(11 دی) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور میهمانانی از کشورهای مختلف اسلامی و اروپایی در کرمان برگزار شد.

 

 

در این همایش جمعی از اعضای هیئت رییسه و هیئت اجرایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت از کشورهای اسلامی و غیراسلامی، به ایراد سخنانی در خصوص سردار بزرگ مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

 

 

دکتر میخائیل عوض، مسئول كميته رسانه مجمع جهانی اهل بیت در لبنان توصیفاتی را برای شهید سلیمانی ابراز کرد و گفت: برای روح شهید فرمانده مجاهد و بین المللی قاسم سلیمانی: روح تو، ستاره صبح است. خون تو ستاره صبحگاهان ما است که راهمان را به سوی قدس روشن می کند. جهاد و از خود گذشتگی های امت ما  مورد قبول واقع شد. عهد و پیمان و وعده ما این است که برای روح پاک تو فاتحه بخوانیم و همچنین برای ارواح رفقای همراه تو در کلیسای  مهد که در آن حضرت مسیح متولد شد و قدس ما. ای یکه تاز مقاومت ای شهید قدس_پایتخت ابدی برای فلسطین آزاد_ و سرور پاک و مطهر شده از وجود صهیونیست ها و خدای شیطانی بزرگ آنها یعنی آمریکا. شهادت تو بشارتی است برای اینکه پیروزی در پیش  است به اذن خداوند اعلی(بلندمرتبه/بزرگ) و قدیر(توانا/قادر).

 

 

 

دکتر شفقت شیرازی از پاکستان هم اظهار کرد: مجالی برای سخنرانی نیست و اصلاً نمی توانیم با سخنرانی و خطابه حق ایشان را ادا کنیم. ما فرزندان شهید فرمانده حاج قاسم سلیمانی هستیم؛ آمدیم تا تجدید پیمان کنیم؛ ما در کنار محرومان و مستضعفین هستیم و در برابر و مقابل آمریکا و صهیونیست ها می ایستیم و برای آزادی تمام عراق اشغال شده ایستاده ایم و باقی خواهیم ماند و آنچه از زمین های سوریه مانده و همچنین کشمیر و فلسطین. سلام و تحیت به تمام شهدا و سلام به شما فرزندان شهر کرمان والسلام.

 

 

 

یوسف ناصری، از عراق با بیان اینکه اگر بخواهم حاج قاسم را در یک کلمه بدون هیچ توضیحی معرفی کنیم، می گویم انسان بود، انسانی به تمام معنی کلمه، سربازی که فقط برای حمایت از ایران جهاد نمی کرد و برای شناخت او باید به وصیت نامه اش رجوع کنیم که توصیه اصلی او حمایت از رهبری معظم انقلاب بود.

 

 

 

علی اکبر براتی،  نائب رییس جمعیت جهانی حامیان مقاومت و مسئول این جمعیت در ایران هم در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این همایش از شیعه و اهل سنت، مسیحیان، کمونیست ها و چپ گراهای عالم حضور دارند.

 

 

وی با اشاره به عضویت 90 کشور در این جمعیت، تصریح کرد: اینها{مدعوین همایش} هیئت رییسه و هیئت مدیره آن بودند و هر کدام از اینها نماینده مؤسسات، گروه ها و احزاب و تشکل های داخل کشور شان هستند که چند هزار مؤسسه و تشکل های مردمی جزو آن هستند.

 

 

براتی با بیان اینکه ما به مناسبت دومین شهادت حاج قاسم دور هم جمع شدیم که اعلام کنیم با شهادت حاج قاسم مقاومت پایان نیافته بلکه افزایش یافته است.

 

 

 وی تصریح کرد: قبل از شهادت حاج قاسم جمعیت ما جمعیت عربی- اسلامی حامی مقاومت بود اما بعد از شهادت حاج قاسم مسیحیان، یهودی ها و کمونیست ها هم به ما اضافه و جمعیت جهانی حامیان مقاومت را شکل داد که رو به افزایش است.

کد خبر 1133250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha