پرداخت صدقه فوری و آسان با استفاده از کد QR در استان یزد

ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻣﺪﺍﺩ استان یزد ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﺭﻭﯾﮑﺮﺩ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ طرح پرداخت صدقه فوری و آسان با استفاده از کد QR (رمزینة پاسخ سریع) را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه امکان پرداخت آنی و سریع صدقه فراهم شده است، گفت: ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻣﺪﺍﺩ استان یزد ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﺭﻭﯾﮑﺮﺩ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺯﯾﺮﺳﺎﺧﺖ ﻭ ﺑﺴﺘﺮﺳﺎﺯﯼ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ دریافت الکترونیکی ﺻﺪﻗﺎﺕ و اعانات ﻣﺮﺩم، طرح پرداخت صدقه فوری و آسان با استفاده از کد QR (رمزینة پاسخ سریع) را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: این طرح مزایایی همچون تسهیل و تسریع در پرداخت آنی صدقه در هر زمان، حذف مراجعات حضوری و گردش وجه نقد، تسریع درکمک رسانی به نیازمندان و ﺍرسال آنی پیامک وصول و رسید الکترونیکی را در بر دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: در صورت تمایل برای هر فرد یک کدQR  اختصاصی ایجاد می‌شود که امکان پرداخت صدقه در هر ساعت از شبانه‌ روز به دلخواه بصورت ماهانه، هفتگی یا روزانه با استفاده از اسکنر یا بارکدخوان گوشی تلفن همراه، برای وی فراهم می شود.

وی تصریح کرد: همچنین علاوه بر افراد، امکان ایجاد اشتراک و نصب برچسبQR  کد برای محل‌های ارائه خدمات متنوع و مختلف اعم از دستگاه‌های اجرایی، اماکن آموزشی، فرهنگی، هنری، درمانی، نظامی، انتظامی، مساجد، مدارس، اصناف، مغازه‌ها، شرکت‌ها،کارخانجات نیز برای پرداخت صدقه مراجعین و مخاطبین آنها فراهم است.

سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد برای راهنمایی و پاسخگویی به نیکوکاران در نظر گرفته‌شده است.

 

کد خبر 1133347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha