محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام هادی (ع) شهرکرد برگزار شد

سهرابی گفت: محفل انس با قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شهرکرد با همکاری اعضای کانون و هیئت امنا در مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد.

«محمد سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شهرکرد با همکاری اعضای کانون و هیئت امنا در مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن، بسط و گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم و مفاهیم سازنده آن، حفظ و تدبر در آیات قرآن کریم، بهره مندی مخاطبان از فرصت کشف استعدادهای نهفته در زمینه حفظ قرآن است.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه انسان در معرض معضلات روحی و روانی قرار دارد و نگرانی های فراوانی او را احاطه کرده است، گفت: انسان به شدت نیاز به انیس و مونس دارد که در کنار آن به آرامش برسد، قرآن کریم مونسی است که در شرایط عادی و نیز در بحران ها و سختی های زندگی بهترین همدم انسان باشد.

 

سهرابی با بیان اینکه گسترش فرهنگ دینی و قرآنی از جمله ماموریت‌های مهم مساجد است گفت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم، جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد در خصوص حفظ و رعایت اصول بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا افزود: این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار ‌شد.

 

کد خبر 1133350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha