نهادینه کردن فرهنگ فاطمی و شخصیت حضرت زهرا(س) از ضروریات جامعه اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: نهادینه کردن فرهنگ فاطمی و شخصیت حضرت زهرا(س) از ضروریات جامعه اسلامی است که ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شناساندن بیشتر زندگانی و شخصیت آن حضرت به جامعه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت دخت نبوت، همسر ولایت، مادر امامت حضرت فاطمه زهرا(س)، هیئات مذهبی این شهرستان با مشارکت شورای هیئات مذهبی و کمک خیرین اقدام به سیاهپوش کردن خیابان‌ها و معابر و میادین سطح شهر کرده است.

 

وی افزود: معرفی و نهادینه کردن فرهنگ فاطمی و شخصیت حضرت زهرا(س) از ضروریات جامعه اسلامی است که ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شناساندن بیشتر زندگانی و شخصیت آن حضرت به جامعه محسوب می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه از حضرت زهرا به‌عنوان الگویی جامع برای بانوان یاد کرد و بیان داشت: ایشان الگو و اسوه کاملی برای زنان بوده و زنی کامل برای الگو بودن معرفی شده است و در همسرداری، حمایت از ولایت و تربیت فرزندان و بسیاری از ابعاد دیگر اسوه است.

 

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: در ترویج و احیاء آموزه های دینی و مذهبی باید بحث کیفیت محور برنامه ها باشد تا مخاطبان بیشترین بهره را از این مجالس و محافل ببرند.

 

گفتنی است، بیش از هزاران پرچم و بنر، پلاکارت ویژه ایام فاطمیه در شهر قروه نصب شد که بیانگر عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها و ائمه معصومین است.

 

کد خبر 1133504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha